
Θοδωρής Αθερίδης: Τέτοιο ρεζιλίκι δεν έχω δει ξανά στη ζωή μου
Ο Θοδωρής Αθερίδης μιλά στο περιοδικό DownTown και στη Φανή Πλατσατούρα και αναφέρεται στη φονική πυρκαγιά στο Μάτι, λέγοντας πως μετά την αποποίηση των ευθυνών, η κυβέρνηση Τσίπρα θα λάβει την τιμωρία που της αναλογεί.
Αν το γύρισμα καθυστερούσε μισή ώρα – κάτι που συμβαίνει αρκετά συχνά – και βρίσκαμε κλειστή τη Μαραθώνος, θα κατεβαίναμε κι εμείς από το Μάτι οπότε δεν ξέρω από εκεί και πέρα ποια θα ήταν η τύχη μας.»
Όταν λέω κατάλαβα, δεν εννοώ ότι προέβλεψα ότι θα καούν ζωντανοί οι άνθρωποι – ούτε για αστείο αυτό -, αλλά πίστεψα ότι αυτή η φωτιά δεν θα σταματήσει με τίποτα. Ήμουν εκεί κοντά, γιατί κάναμε γύρισμα για την ταινία Αιγαίο SOS. Αν το γύρισμα καθυστερούσε μισή ώρα…..
Δείτε τα όσα ανέφερε