
«Η σειρά στο Epsilon δεν έπρεπε να προχωρήσει, δεν θέλω να συνεχίσω γιατί θα πέσει το επίπεδο»
Στο Ooh la la! και τον Αρτ Αντιμιάν μίλησε ο Χάρης Ρώμας με αφορμή την τηλεοπτική επιστροφή της μεγάλης τηλεοπτικής του επιτυχίας, του Καφέ της Χαράς και επιβεβαίωσε πως: «Θα είναι όλοι οι βασικοί συντελεστές σε πρώτη φάση, έχουμε έρθει σε συνεννόηση».
Ωστόσο, ο Χάρης Ρώμας, αναφερόμενος στη σειρά που θα προβαλλόταν στο Epsilon αλλά τελικά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, είπε χαρακτηριστικά: «Η σειρά στο Epsilon δεν έπρεπε να προχωρήσει και δεν θέλω να συνεχίσω περαιτέρω γιατί θα πέσει σε χαμηλό επίπεδο η κουβέντα. θα δικαιωθώ όταν θα τελειώσει και το δικαστήριο που έχουμε».
