
Η Ελένη Φιλίνη στέλνει στο δικαστήριο τη Βάνα Μπάρμπα: Ψεύδος και προσβολή
“Αν ήταν να μιλήσει για τον εαυτό της ποιος θα είχε ασχοληθεί. Δεν βγήκα χτες. Είμαι 40 χρόνια στον χώρο, έχω δώσει τις εξετάσεις μου. Δεν καταλαβαίνω. Τι σημαίνει συγγνώμη”;
Στις δικαστικές αίθουσες θα λύσουν τις διαφορές τους η Ελένη Φιλίνη και η Βάνα Μπάρμπα με αφορμή το χιουμοριστικό βίντεο της ηθοποιού στην εκπομπή Dot. Η Ελένη Φιλίνη, έξαλλη, δηλώνει στο Happy Day: «Όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή Dot του ΣΚΑΪ, σχετικά μ’ εμένα από την κ. Μπάρμπα, φυσικά με την ανοχή των συνεργατών και τη συνέργεια των συντελεστών της εκπομπής αποτελούν εξ’ αντικειμένου τον ορισμό της προσβολής της προσωπικότητάς μου έτσι; Προσβάλουν την τιμή μου, την υπόληψή μου και την αξιοπρέπειά μου σε κάθε της έκφραση. Για την προστασία αυτή λοιπόν εγώ, να προστατευτώ, προσέφυγα στη δικαιοσύνη και θα χρησιμοποιήσω κάθε μέσον που μου παρέχει το δικαιϊκό μα σύστημα. Αυτό έκανα.
Είναι το ψεύδος και η προσβολή, είναι όλο το βίντεο. Δηλαδή συγγνώμη αλλά ό,τι ειπώθηκε αναφέρθηκε στο όνομά μου.
Συγγνώμη λέμε γιατί σε σκούντηξα. Όλη αυτή η χυδαιότητα και η προσβολή που έγινε στο πρόσωπό μου…
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τις δηλώσεις της ηθοποιού