Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη έδωσε μία περιεκτική συνέντευξη στη RealLife και μίλησε στη Νίκη Κώτσου για την αγάπη που τρέφει για τη μαγειρική, ενώ αποκάλυψε πως μετά τη λήξη του Dancing with the Stars που συμμετείχε πέρυσι πήρε κάποια κιλά, τα οποία και έχει βάλει στόχο να χάσει. Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα:
-Σου αρέσει η μαγειρική;

Μαγειρεύω τα πάντα και κάνω όλες τις δουλειές!

-Και πως κρατιέσαι σε φόρμα χωρίς να παίρνεις κιλά;

Το τελευταίο διάστημα έχω μπει ξανά σε πρόγραμμα γυμναστικής και προπόνησης και προσέχω τι τρώω. Δεν κάνω δίαιτα, αλλά είμαι προσεκτική. Θα φάω αυτό που θέλω, αλλά με μέτρο για να κρατηθώ στα κιλά που είμαι. Είχα χάσει αρκετά κιλά στο «Dancing». Βέβαια, από τότε έχω επανέλθει στα φυσιολογικά μου, αλλά επειδή μου καλοάρεσα πριν, λέω να χάσω κάποια πάλι.