
Ερντογάν: Θα υπερασπιστούμε με κάθε μέσο τα συμφέροντά μας στο Αιγαίο
Σε νέες απειλητικές προειδοποιήσεις προς Ελλάδα και Κύπρο προχώρησε η Άγκυρα.
Σε νέες απειλητικές προειδοποιήσεις προς Ελλάδα και Κύπρο προχώρησε η Άγκυρα όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της χθεσινής συνεδρίασης του Συμβουλίου Ασφαλείας που συνεδρίασε υπό την προεδρία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Η επίμαχη αναφορά περιλαμβάνεται στο πέμπτο σημείο της ανακοίνωσης την οποία εξέδωσε το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας της γείτονος.
Σε αυτό αναφέρεται ότι στο Συμβούλιο Ασφαλείας συζητήθηκαν όλες οι εξελίξεις στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο και πρόστίθεται ότι στις προσπάθειες που θα πλήττουν τα συμφέροντα και τα δικαιώματα της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου» αλλά και της «Τουρκίας», η χώρα μας θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα αυτά, κάνοντας χρήση όλων των μέσων».
Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com