Πριν από από ένα μήνα έφερε στον κόσμο το δεύτερο καρπό του έρωτά της με τον άσο του ποδοσφαίρου, Παναγιώτη Ταχτσίδη. Ο λόγος για τη Ζέτα Θεοδωροπούλου η οποία πριν από λίγη ώρα, πόσταρε φωτογραφία με το νεογέννητο μωρό της. Τον Κωνσταντίνο.

Η περήφανη μαμά, πόζαρε από παραλία του Ναυπλίου και με μία τρυφερή λεζάντα, περιέγραψε τα συναισθήματά της. Είπε, μεταξύ άλλων, πως αισθάνεται τυχερή για το δώρο της μητρότητας.

Εκτός από το τρυφερό post, εντύπωση προκάλεσαν -φυσικά- τα καλλίγραμμα πόδια της.

Δείτε τη φωτογραφία παρακάτω.