
Ελένη Μενεγάκη: Την εποχή που έκανα το πρώτο μου παιδί
Η Ελένη Μενεγάκη, έκανε ακόμη μια εξομολόγηση μέσα από την εκπομπή της με την ευκαιρία που της δόθηκε. Η παρουσιάστρια μίλησε για την περίοδο που της χρέωναν ότι κάνει παιδιά για να δώσει ώθηση στην καριέρα της.
Την εποχή που έκανα το πρώτο μου παιδί και πάνε πάρα πολλά χρόνια από τότε, θυμάμαι μου έλεγαν -όχι επίσημα-: «Ε, τώρα που θα κάνεις παιδί, τελείωσε η καριέρα σου». Μετά από πέντε χρόνια άκουγα: «Ε βέβαια, αυτή κάνει παιδιά …
Δείτε εδώ τα όσα είπε