Η Ελένη Μενεγάκη συνεχίζει τις διακοπές της στην Άνδρο και τα Άχλα. Η παρουσιάστρια του Alpha παραμένει στο νησί απολαμβάνοντας στιγμές ξεγνοιασιάς με την οικογένειά της και τον αγαπημένο της Μάκη Παντζόπουλο.

Συχνά βλέπουμε στιγμές της στα social media από τις διακοπές και τις ομορφιές της Άνδρου. Σήμερα όμως η Ελένη μας έδειξε για πρώτη φορά τους γείτονές της δίπλα από την επιχείρηση του συζύγου της.

«Με τους γείτονες μας», έγραψε η παρουσιάστρια ανεβάζοντας φωτογραφία με την ίδια δίπλα σε δύο έφιππους ντόπιους.

Δείτε την φωτογραφία που ακολουθεί.

…με τους γείτονες μας ?#eleni #andros #greece #onarexperience

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elenimenegaki στις