Πριν από δύο μήνες, ο πελαργός έφτασε για δεύτερη φορά για την Ελένη Καρποντίνη και τον Βασίλη Λιάτσο. Το ζευγάρι απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι.

Σε πιο πρόσφατα νέα τώρα, στις 19 Αυγούστου, ο μεγάλος γιος του ζευγαριού έγινε δύο χρονών και η περήφανη μαμά δημοσίευσε μία φωτογραφία του μικρού Αιμίλιου την ώρα που σβήσει το κεράκι με τον αριθμό δύο.

«Happy birthday my angel! #mylove #myson #myaimilios #birthday#2yearsold #blessed #inlove #mystar#mybigson ? ???✨», έγραψε η παρουσιάστρια γεμάτη περηφάνια για τον πρωτότοκο.

Δείτε την τέλεια φωτογραφία της ημέρας παρακάτω.

Happy birthday my angel! #mylove #myson #myaimilios #birthday #2yearsold #blessed #inlove #mystar #mybigson ? ???✨

A post shared by Eleni Karpontini (@elenikarpontini) on