
Γρηγόρης Γκουντάρας: «Το έχει η μοίρα μου να συνεργάζομαι με μια Ελένη!»
Συναντηθήκαμε στην καφετέρια των εγκαταστάσεων του Alpha στο Πικέρμι. Συνεπής με ακρίβεια δευτερολέπτων,ο Γρηγόρης Γκουντάρας, με καλωσορίζει στην είσοδο του σταθμού, παραγγέλνουμε καφέ και βουλιάζουμε στους αναπαυτικούς καναπέδες του εστιατορίου. Αντιλαμβάνομαι αμέσως πως βρίσκεται σε ένα δημιουργικό επαγγελματικό οργασμό, καθώς τον Οκτώβριο κάνει πρεμιέρα η νέα μεσημεριανή εκπομπή Τι Λέει;, στο τιμόνι της οποίας θα βρίσκεται η Ελένη Τσολάκη. «Η Ελένη θα παρουσιάζει την εκπομπή και εγώ θα είμαι πιστός στρατιώτης, πάντα στο πλευρό της. Τη συμπαθούσα από την πρώτη μέρα που την είδα στον Alpha. Μπορεί να μην κάναμε παρέα, αλλά μιλούσαμε πάντα με τα μάτια. Μου άρεσε η ζωντάνια, το σπινθηροβόλο βλέμμα και το κέφι της. Είναι έξυπνη, καθόλου ανταγωνιστική και πάντα διαβασμένη».
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής.