
Γιώργος Παπαδάκης: Το νερό μέσα στο σπίτι είχε φτάσει στο 1.80 ύψος
Σοκάρει η εξομολόγηση του Γιώργου Παπαδάκη.
Από θαύμα σώθηκε ο παρουσιαστής και η σύζυγός του όταν το νερό μπήκε στο σπίτι τους και λίγο έλειψαν να πνιγούν.
Ο καταξιωμένος δημοσιογράφος κατά τη διάρκεια της εκπομπής του «Καλημέρα Ελλάδα» με αφορμή τις πλημμύρες το τριήμερο θυμήθηκε τι είχε περάσει στο παρελθόν.
«Το έχω ζήσει…..
Δείτε εδώ αναλυτικά τα όσα εξομολογήθηκε