Αισιόδοξος στο κρεβάτι του νοσοκομείου που χειρουργήθηκε προκειμένου να αφαιρεθεί από το νεφρό του όγκος που ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια των εξετάσεων που έκανε για να συμμετάσχει στο ριάλιτι του ΑΝΤ1 Nomads, εμφανίστηκε ο Βαλάντης.

Ο γνωστός τραγουδιστής, έχοντας τους γιατρούς στο πλευρό του, ανέβασε ένα βίντεο στο Instagram γράφοντας: «Καλημέρα σας! Ξέρω ότι ανησυχείτε πάρα πολύ, αλλά με τον γιατρό που με εγχείρησε και τον συνεργάτη του, έχουμε πάει πάρα πολύ καλά. Θα σας τα πει ο γιατρός. Από μένα μην ανησυχείτε, είμαι πάρα πολύ καλά.»

 

View this post on Instagram

 

Ευχαριστω πολύ για τα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης που μου στείλατε !! See you soon…?

A post shared by Valadis Avgenikos (@valadisavgenikos) on

Από την πλευρά του ο  γιατρός του τραγουδιστή είπε: «Ο Βαλάντης υποβλήθηκε σε μία εγχείρηση στο νεφρό. Είχε ένα τυχαίο εύρημα, ένας όγκος στον δεξιό νεφρό. Υπεβλήθη σε μερική νεφρεκτομή χωρίς τομές, τα πήγε περίφημα και αύριο παίρνει εξιτήριο. Έχει θεραπευτεί πλήρως κι ευτυχώς που δεν άκουγε τους διαφόρους που του έλεγαν διάφορα.»