Χρειάζεται μεγάλη αυτοπεποίθηση αν θέλετε να αναλάβετε την ηγεσία ενός 166 -έτων θεσμού στην ηλικία των 37 ετών . Ωστόσο, η αυτοπεποίθηση δεν φαίνεται να λείπει από τον Arthur Gregg Sulzberger. Ο νέος εκδότης της εφημερίδας New York Times μπορεί να μην είναι τόσο επιδεικτικός όσο ο πατέρας του Arthur Ochs Sulzberger Jr, ο οποίος κατείχε το γραφείο τα τελευταία 25 χρόνια. Αλλά ο «AG» Sulzberger, όπως λεγεται ο Arthur Gregg, έχει σαφώς μια σαφή ιδέα για το πώς να ηγηθει μιας ημερήσιας εφημερίδας σε περιόδους τεχνολογικών επαναστάσεων.

Αυτό είναι επειγόντως απαραίτητο. Το Διαδίκτυο δεν έχει να κάνει με το παλιό επιχειρηματικό μοντέλο εφημερίδων – οι ειδήσεις που τυπώνονταν σε χαρτί μαζι με διαφημιστικό χώρο και πωλούνταν ως πακέτο στους αναγνώστες – έχουν αλλάξει μορφή σε μεγάλο βαθμό. Οι περίφημοι New York Times, που ιδρύθηκαν το 1851 , ήταν επίσης στο χείλος της αβύσσου πριν από μερικά χρόνια. Τότε ήταν που ο Arthur Gregg Sulzberger κατάστρωσε το 2014 ένα σχέδιο για το πώς η εφημερίδα θα μπορούσε να συνεχίσει να κερδίζει χρήματα από τη δημοσιογραφία. Ο AG δεν είχε καμία αμφιβολία, ότι θα μπορούσε να το επιτύχει μόνο με ένα προϊόν που να είναι τόσο καλό και σημαντικό για τους αναγνώστες ώστε να ξοδεύουν χρήματα αντί να ενημερώνονται απο μια ελεύθερη σελίδα στο διαδίκτυο.

Διαβάστε την συνέχεια στο fortunegreece.com