
Απώλεια βάρους: Η Δίαιτα των 40 +
Απώλεια βάρους: Η Δίαιτα των 40 +
Η ηλικία των 40 έφτασε και έχουμε παρατηρήσει διαφορές στο σώμα.
Τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη ηλικία, γιατί γίνονται όλες αυτές οι αλλαγές στον οργανισμό μας και τι μπορούμε να προσέξουμε για να μην επιδεινόνονται, είναι κάποια από τα ερωτήματα που απασχολούν τις γυναίκες στην ηλικία των 40.
Πράγματι συμβάινουν αυτές οι αλλαγές, λόγω των ορμονικών μεταβολών που ξεκινούν μετά τα 30 και κορυφώνονται στη δεκαετία των 40.
Η ελαστικότητα του δέρματος μειώνεται λόγω μείωσης των οιστρογόνων, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται οι πρώτες ρυτίδες. Επιπλέον, σε αυτή την ηλικία αρχίζει σταδιακά η εμμηνόπαυση.
Επίσης, λόγω της μείωσης των οιστρογόνων, κατά την εμμηνόπαυση η γυναίκα εμφανίζει ποικίλα συμπτώματα τόσο εμφανή όσο και «σιωπηρά». Στα εμφανή συμπτώματα περιλαμβάνονται οι εξάψεις, οι νυχτερινές αφιδρώσεις, το αυξημένο άγχος, οι διακυμάνσεις της διάθεσης, ενώ ως «σιωπηρά» χαρακτηρίζονται η αυξημένη απώλεια της οστικής μάζας και οι μεταβολές στο λιπιδιαμικό προφίλτης γυναίκας (αύξηση της ολικής, της LDL-χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων και μείωση της HDL-χοληστερόλης).
Διαβάστε τη συνέχεια στο InStyle.gr