Η Γενική Διευθύντρια του Alpha, Ιζαμπέλα Σασλόγλου, δεν ανήκει πλέον στο δυναμικό του Alpha και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του σταθμού η αποχώρηση οφείλετε στην ξαφνική παραίτησή της.

Παραίτηση βόμβα από τον Alpha! Τι συνέβη;

Η κυρία Σασλόγλου όμως έρχεται να διαψεύσει τα λεγόμενα του σταθμού με δηλώσεις της στον Γρηγόρη Μελά για το newsit.gr. «Δεν παραιτήθηκα, απολύθηκα. Έχω συμβόλαιο μέχρι τον ερχόμενο Μάιο αλλά σήμερα το πρωί ο γενικός διευθυντής Βασίλης Παπαδρόσος με ενημέρωσε για τη λήξη της συνεργασίας. Εννοείται πως δεν θα ήταν επαγγελματικό να παραιτηθώ λίγο πριν την έναρξη της σεζόν», δήλωσε.

Λέτε να έχουμε νέες δηλώσεις από το κανάλι;