Η ανελευθερία του Τύπου στην Τουρκία μέσα από τα μάτια ενός…παθόντα. Ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Τούρκων δημοσιογράφων ξετυλίγει για λογαριασμό του news247 το κουβάρι της σχέσης… στοργής των media με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Το να επαγγέλλεσαι δημοσιογράφος στην Τουρκία στα χρόνια του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συνιστά ρίσκο. Οχι ότι πριν τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα για τον Τύπο και τις ελευθερίες του στη γειτονική χώρα. Η ισχύ όμως του Σουλτάνου, που διαρκώς μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια (τουλάχιστον στα χαρτιά), σε συνδυασμό με το “άλλοθι” για διώξεις που του έδωσε το (αποτυχημένο) πραξικόπημα του 2016 έχουν καταστήσει την κατάσταση αφόρητη για κάθε επαγγελματία δημοσιογράφο που σέβεται τον εαυτό του.

Διαβάστε περισσότερα στο News247.gr