Πόσο καφέ μπορώ να πίνω και άλλα tips για «υγιεινό καφέ»

Ίσως δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό το πρωί από το να ξυπνάς με τη μυρωδιά του φρεσκοκαβουρδισμένου καφέ και να πίνεις την πρώτη γουλιά της ημέρας. Με δεδομένο ότι πολλοί άνθρωποι πίνουν τουλάχιστον ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα, αξίζει να διασφαλίσεις πως αυτή η συνήθεια θα είναι όσο πιο υγιεινή γίνεται.

Τι σημαίνει αυτό; Για αρχή να σου πούμε πως σύμφωνα με το Harvard School of Public Health, ο καφές μπορεί να μειώσει την πιθανότητα για διαβήτη τύπου 2, καρκίνο στο συκώτι, κίρρωση του ήπατος, πέτρα στη χολή και τη νόσο Πάρκινσον. Μάλιστα, βρέθηκε πως ο καφές μπορεί να μειώσει ακόμα και την πιθανότητα θνησιμότητας. Η διαιτολόγος Abigail Kinnear μοιράζεται τα δικά της tips για να ωφεληθείς στο έπακρο από το αγαπημένο σου ρόφημα και να μη πέσεις σε κοινές «παγίδες».

Διάβασε επίσης: Αυτό σημαίνει υγιεινό πρωινό για έναν διαιτολόγο

Πιες τη σωστή ποσόσητα 

Σίγουρα θα ξέρεις πόσο εύκολο είναι να το παρακάνεις με τον καφέ, όταν δεν έχεις κοιμηθεί καλά ή έχεις πολλή δουλειά και χρειάζεσαι ένα boost καφεΐνης. Η Kinnear προτείνει να ακολουθήσεις τις οδηγίες του 2015–2020 Dietary Guidelines, όσον αφορά στην κατανάλωση του καφέ, δηλαδή 3-5 φλιτζάνια την ημέρα, εφόσον είναι ενσωματωμένα σε μία υγιεινή διατροφή. 

 

 


πηγή


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!