Η ειδικός απαντά: Τελικά βοηθούν τα σνακ στη δίαιτα και απώλεια βάρους;

Αναπόσπαστο μέρος της διατροφικής μας καθημερινότητας είναι τα σνακ. Ωστόσο, κατά καιρούς, πολλοί είναι οι ειδικοί που έχουν υποστηρίξει πως τα σνακ στη δίαιτα δεν βοηθούν, αφού τα τελευταία σαμποτάρουν την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος.

Η επιστήμονας τροφίμων και διατροφής Ελένη Ηλιάκη δίνει τη δική της απάντηση στο κατά πόσο ένα σνακ μπορεί να σε ωφελήσει ή όχι στη διαδικασία της δίαιτας.

Δες επίσης:Τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη: Ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές

Τα σνακ θεωρούνται απαραίτητο βήμα της καθημερινής μας διατροφής, αφού η κατανάλωσή τους σε αποτρέπει από το να πεινάσεις πολύ και από το να οδηγηθείς στο πρόχειρο φαγητό αλλά και μεγάλες ποσότητες στα κυρίως γεύματα.

Παρόλο που το σνακ μπορεί να σε κρατήσει μέχρι το επόμενο γεύμα σου, όταν καταναλώνεται χωρίς να πεινάς, μπορεί να σε οδηγήσει σε υπερφόρτωση θερμίδων και αίσθηση φουσκώματος, υποστηρίζει στον αντίποδα άλλη μερίδα ειδικών.

Δες επίσης:Τα δοκιμάσαμε: Ζύμη πίτσας από κουνουπίδι, light σουφλέ ή πατατάκια και άλλες ιδέες για να τα κάνεις όλα υγεινά!

«Με πολύ απλά λόγια, για να χάσεις βάρος πρέπει να προσλάβεις λιγότερες θερμίδες από όσες χρειάζεται το σώμα σου. Και μπορεί αυτό να σημαίνει περιορισμό των θερμίδων, όμως δε σημαίνει παράληψη των σνακ. Το να τρως το σωστό είδος σνακ (με λίγες θερμίδες και πρωτεΐνη) μπορεί να γίνει ένα «όπλο» σου στη δίαιτα, ενώ παράλληλα, σε βοηθά να διατηρείς τα επίπεδα ενέργειας σταθερά και να έχεις περισσότερες ευκαιρίες μέσα στη μέρα να προσλάβεις θρεπτικά συστατικά», αναφέρει η Ελένη Ελιάκη.

-Η σωστή ώρα για το σνακ: Τέσσερις ώρες είναι το μεγαλύτερο διάστημα που μπορείς να αφήσεις ανάμεσα σε δύο γεύματα. Αν δεν καταναλώσεις κάτι για περισσότερες ώρες, κινδυνεύεις να φας μεγαλύτερες ποσότητες αλλά και να καταστρέψεις τα ισορροπημένα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου.

-Περιόρισε τα σνακ σου έως δύο ημερησίως, ενώ φρόντισε να μην ξεπερνούν τις 200 θερμίδες και να περιέχουν σίγουρα πρωτεΐνη και καλά λιπαρά.

Συνεργάστηκε η Ελένη Ηλιάκη, επιστημονας τροφίμων και διατροφής, MSc στην Κλινική διαιτολογία.


πηγή


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!