Ευρωκοινοβούλιο: Νέα τηλεοπτική οδηγία και αλλαγές στις διαφημίσεις


 Το πράσινο φως έδωσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σε νέα τηλεοπτική οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών Μέσων που αφορά και τις πλατφόρμες διανομής βίντεο και πολυμέσων.

Πρόκειται για κανόνες που σχετίζονται με την προστασία των ανηλίκων, αλλά και με σημαντικές αλλαγές στη διαφήμιση. Τα κανάλια κατάφεραν να γίνουν δεκτά τα αιτήματά τους για την αλλαγή του χρόνου της διαφήμισης.

Σύμφωνα με τις «Τυπολογίες», η νέα τηλεοπτική οδηγία αναφέρει ότι οι διαφημίσεις στο χρονικό διάστημα από τις 6 το πρωί ως και τις 6 το απόγευμα μπορεί να καταλαμβάνουν το 20% του ημερήσιου προγράμματος, ενώ έχει καταργηθεί ο όρος των 15 λεπτών διαφήμισης ανά ώρα προγράμματος και για τη ζώνη prime time, μεταξύ 6 μ.μ. και 12 τα μεσάνυχτα.

Και σε αυτήν τη ζώνη ο επιτρεπόμενος χρόνος διαφήμισης, ανεξαρτήτως διαλειμμάτων, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% των προγραμμάτων. Στη νέα Οδηγία προβλέπεται επίσης ότι το 30% του συνολικού προγράμματος θα πρέπει να προέρχεται από ευρωπαϊκές παραγωγές.

Οι νέοι κανόνες της Οδηγίας θα πρέπει να επικυρωθούν από το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να γίνουν νόμος σε κάθε κράτος-μέλος της.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!