Είδαμε τις πιο hot τάσεις της σεζόν στο press event του Calin Group

Το καλοκαίρι ήρθε νωρίς φέτος και στον ατμοσφαιρικό χώρο του Πύργου Πετρέζα παρουσιάστηκαν οι τάσεις των made in Italy brands που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα ο όμιλος Calin. Οι καλεσμένοι από τον χώρο των print και web media είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν από το θέμα Flower Invasion της Intimissimi – ένα brand που ξεχωρίζει για το σύγχρονο ρομαντικό του ύφος και τα μοναδικά floral prints που προτείνει. Στα higlights της συλλογής τα νέα καλοκαιρινά χρώματα blue moon και rose love των star bralette, Giorgia και Eleonora αντίστοιχα.

Το Ιntimissimi Uomo, το νέο concept store που λανσαρίστηκε πρόσφατα στην ελληνική αγορά κέρδισε τις εντυπώσεις με την ποιότητα και τα σχέδια των μαγιό, εσωρούχων, easywear και socks collections. Flamingos και art μοτίβα κυριαρχούν μαζί με easy chic αποχρώσεις και ντύνουν το lifestyle του σύγχρονου δυναμικού άντρα.

Bελουτέ υφές, μπικίνι σε έντονα χρώματα, updated navy, υψηλά κοψίματα, ολόσωμα με μεγάλο άνοιγμα στην πλάτη που τονίζουν τη θηλυκότητα, details με φιόγκους, florals, λαχούρια. Με λίγα λόγια, μιλάμε για μαγιό και beachwear Calzedonia, αλλιώς όλα όσα χρειάζεσαι για τη βαλίτσα των διακοπών.

Νεανικό ύφος και μποέμ cool vibes αποπνέει η καλοκαιρινή συλλογή εσωρούχων και knitwear της Tezenis – ενώ το brand εμπνέεται από τη Μύκονο και αφιερώνει ένα στράπλες σουτιέν στο ελληνικό, κοσμοπολίτικο νησί.

Η Falconeri με τη διακριτική καλαίσθητη παρουσία της, τράβηξε τα βλέμματα με τις παστέλ αλλά και γήινες αποχρώσεις και το υψηλό ποιοτικό προφίλ της γυναικείας και αντρική συλλογής που προέρχεται από 100% φυσικές ίνες – μετάξι, λινό, βαμβάκι και κασμίρι.


πηγή


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!