Διαλειμματική προπόνηση: Το 20λεπτο πρόγραμμα χωρίς εξοπλισμό στο σπίτι

Θέλεις να δυναμώσεις το σώμα σου ενώ παράλληλα καις (και ξανά καις) λίπος; Δοκίμασε, λοιπόν, υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (high intensity interval training), ένα πρόγραμμα για γυμναστική στο σπίτι χωρίς εξοπλισμό.

Η ιδέα πίσω από αυτό το είδος άσκησης είναι απλή: προσθέτεις διαστήματα υψηλής έντασης (αυξάνοντας την ταχύτητα ή την αντίσταση ή κάνοντας αναερόβιες ασκήσεις) στη διάρκεια της προπόνησής σου.

Το ζητούμενο είναι να ασκείσαι πολύ σκληρά για ένα χρονικό διάστημα –που σημαίνει ότι πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου– και στη συνέχεια να επιβραδύνεις. To παρακάτω βίντεο παρουσιάζει ένα 20λεπτο πρόγραμμα, ιδανικό για σένα που είσαι super busy και δεν έχεις χρόνο να τρέχεις στο γυμναστήριο!

Διάβασε επίσης: Πρόγραμμα στο διάδρομο για τρέξιμο σε ΗΙΙΤ! Να πώς κάνουν διαλειμματική προπόνηση τα fitness models


πηγή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!