Γιόγκα για δρομείς; Δοκίμασε οπωσδήποτε αυτές τις θέσεις

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

«Οι δρομείς έχουν την τάση να κοιτάζουν προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να κυρτώνουν οι ώμοι και να κλείνει το μπροστινό μέρος του σώματος, προβλήματα που μπορεί να διορθώσει η yoga» σχολιάζει η ειδικός. «Όταν βελτιώνεις τη στάση σου και μαθαίνεις να κοιτάζεις μπροστά όταν τρέχεις, ανοίγει το στέρνο σου, οπότε αναπνέεις καλύτερα». Η αύξηση του οξυγόνου στους μυς σου μπορεί με τη σειρά της να βελτιώσει την επίδοσή σου.

Διάβασε επίσης: Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Οι πολύ δημοφιλείς ασκήσεις «πολεμιστής Ι» και «πολεμιστής ΙΙ» ανοίγουν το στέρνο.

 

Και εκείνο το σφίξιμο που νιώθεις στους δικεφάλους των ποδιών και τους καμπτήρες των ισχίων; Πολλές asanas στοχεύουν σε αυτά ακριβώς τα σημεία, η trainer όμως προτιμά την κάμψη μπροστά από καθιστή θέση και το crescent lunge (προβολή «μισοφέγγαρο»).


Προβολή «μισοφέγγαρο»

 

Διάβασε επίσης: Σκόρδο, γλυκοπατάτα, τεφ κι άλλες 5 τροφές που τρώνε οι μαραθωνοδρόμοι


πηγή


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!