Κορίτσια την προσοχή σας – Τα ακριβά μονόπετρα φέρνουν διαζύγια

Μπορεί το διαμάντι να είναι ο καλύτερος φίλος της γυναίκας, όμως σίγουρα όχι της παντρεμένης γυναίκας αφού σύμφωνα με νέα έρευνα όσο μεγαλύτερο είναι το μονόμετρο τόσο μικρότερη διάρκεια έχει ο γάμος!


Ειδικότερα, έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 3000 παντρεμένα ζευγάρια στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι όσοι από τους συμμετέχοντες δαπάνησαν μεγάλα ποσά για τα δαχτυλίδια των αρραβώνων ή του γάμου, είχαν περισσότερες πιθανότητες να καταλήξουν διαζευγμένοι.

Εδώ είναι τα δύο κύρια συμπεράσματα:

Οι άνδρες που ξόδεψαν από $2.000 έως 4.000 δολάρια για τα δαχτυλίδια αρραβώνων είχαν 1,3 περισσότερες πιθανότητες να χωρίσουν συγκριτικά με τους άντρες που ξόδεψαν από $500 έως $2.000. Παράλληλα οι γυναίκες που είχαν ακριβά δαχτυλίδια αρραβώνων παρουσίασαν επίσης υψηλότερα ποσοστά διαζυγίων.

Οι γυναίκες των οποίων οι γάμοι κόστισαν 20.000 δολάρια ή και περισσότερο είχαν 3,5 περισσότερες πιθανότητες να καταλήξουν διαζευγμένες συγκριτικά με τις γυναίκες που ξόδεψαν από $5.000 έως $10.000. (Το κόστος ενός μέσου γάμου στις ΗΠΑ είναι στις $ 30.000).
Την έρευνα πραγματοποίησαν καθηγητές Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Emory και υποθέτουν ότι τα ζευγάρια που ξοδεύονται πολύ είτε για τα δαχτυλίδια, είτε για τον γάμο καταλήγουν σε διαζύγιο επειδή είναι αποφασισμένοι να ζήσουν την τέλεια μέρα και κάνουν υπερβολικές σπατάλες ενώ στην πραγματικότητα δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά.

Κάτι τέτοιο ωστόσο εκ των υστέρων, μετά δηλαδή τους γάμους και τα πανηγύρια φέρνει γκρίνια και οριστική ρήξη.

Για παράδειγμα, οι γυναίκες των οποίων τα δαχτυλίδια κόστιζαν πάνω από $ 2.000 είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να παραπονεθούν για το στρες που σχετίζεται με τα έξοδα του γάμου.

Από την άλλη πλευρά, εκείνες που είχαν μονόπετρα κάτω των $ 1.000 είχαν 82% με 93% λιγότερες πιθανότητες να αγχωθούν για τα έξοδα του γάμου.

Οι ερευνητές μάλιστα ρίχνουν και κάποιες ευθύνες και στην βιομηχανία του γάμου που έχει δημιουργήσει ένα συγκεκριμένο πρότυπο τα τελευταία 50 χρόνια μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες και περιοδικά και ενθαρρύνει νύφες και γαμπρούς να ξοδεύουν να ξοδεύουν και να ξοδεύουν.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!