LIVING

4 υποτίθεται υγιεινές τροφές με αλάτι όσο μια σακούλα πατατάκια

Γράφει: Bizznews.gr

Το σώμα σου χρειάζεται νάτριο. Αλλά είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από την επιθυμητή.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, η μέση καθημερινή πρόσληψη νατρίου στη χώρα είναι 3,600 milligrams, δηλαδή περισσότερη από τη διπλάσια ποσότητα που προτείνεται.

Όμως το να αποφεύγεις τους αλμυρούς ξηρούς καρπούς και τα πατατάκια μπορεί να μην είναι αρκετό για να φτάσεις το προτεινόμενο ποσό, αφού υπάρχουν και κάποιες ύπουλες τροφές που περιέχουν νάτριο εκεί έξω.

Απλώς ρίξε μία ματιά σε αυτές τις υποτιθέμενες υγιεινές τροφές- όλες τους περιέχουν περισσότερα από 255 milligrams νατρίου, όσα δηλαδή θα βρεις και σε μία κανονική σακούλα με πατατάκια:


 

Τα ζυμαράκια ολικής αλέσεως έχουν πολλά οφέλη για την υγεία σου αφού είναι γεμάτα φυτικές ίνες. Περιέχουν όμως και 284 milligrams νατρίου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Δυστυχώς μόνο δύο κουταλιές σάλτσας χωράνε τόσο νάτριο όσο μία ολόκληρη σακούλα με πατατάκια, καθώς περιέχουν περίπου 260 mg. Το ίδιο ισχύει και για παρόμοιου είδους σάλτσες ή ντρέσινγκ.

Αν και οι τιμές κυμαίνονται, ένα μπέργκερ χορτοφάγου περιέχει περίπου 398 milligrams νατρίου, χωρίς να υπολογίσουμε το αλάτι που υπάρχει στο ψωμάκι.

Ο χυμός ντομάτας έχει αρκετά θετικά, αφού περιέχει λυκοπένιο, μία θαυμάσια αντιοξειδωτική ουσία, που έχει αποδειχτεί ότι συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Αλλά πρέπει να τον καταναλώνουμε με μέτρο καθώς μισή κούπα περιλαμβάνει 642 milligrams νατρίου!


πηγή