LIVING

4 συνταγές για smoothie με μπανάνα που αγαπά η Monika Kwiecien

Γράφει: Bizznews.gr

Η Monika Kwiecien, personal trainer και μοντέλο, μοιράζεται τακτικά στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram τις αγαπημένες της υγιεινές συνταγές για smoothies, smoothie bowls και light γλυκά. Σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε τις 4 αγαπημένες της συνταγές για smoothie με μπανάνα που προτιμά είτε για πρωινό είτε για post-workout snack. Πάρε έμπνευση και κάνε update στα smoothies σου.

Διάβασε επίσης: 6 συστατικά που οι διατροφολόγοι αποφεύγουν να βάλουν στο smoothie τους

🌸🍓to make: 1 tea spoon peanut butter, 1 cup strawberries, vanilla soya milk, 1 banana. *Serve with frozen berries to make it more refreshing #smoothie #breakfast

A post shared by Monika Kwiecien (@monikaskwiecien) on

Για να το φτιάξεις: 1 κ.σ. φυστικοβούτυρο, 1 φλ. φράουλες, γάλα σόγιας με γεύση βανίλια, 1 μπανάνα. Σέρβιρε με κατεψυγμένα μούρα.

 

#smoothie 🌱🍐 Banana, kiwi, pear, berries, vanilla soya milk 💖aaaand voilà !


A post shared by Monika Kwiecien (@monikaskwiecien) on

Για να το φτιάξεις: Μπανάνα, ακτινίδιο, μούρα, γάλα σόγιας με γεύση βανίλια.

 

#postworkout —> Spinach, Kiwi, Banana, Grapes, Chia, soya milk. 💪🏼👊🏼⚡⚡ Σπανάκι, kiwi, μπανάνα, σταφύλια, chia, γάλα σόγιας. 💪🏼👊🏼⚡⚡

A post shared by Monika Kwiecien (@monikaskwiecien) on

Smoothie για μετά τη γυναστική: Σπανάκι, ακτινίδιο, μπανάνα, σταφύλια, σπόροι chia, γάλα σόγιας.

Διάβασε επίσης: 7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα…)

soya milk, strawberries, mango, kiwi, banana #smoothie #springmood #vegeterian

A post shared by Monika Kwiecien (@monikaskwiecien) on

Για να το φτιάξεις: Γάλα σόγιας, φράουλες, μάνγκο, ακτινίδιο, μπανάνα.


πηγή