LIVING

Πρωτεΐνη γάλακτος ή φυτική; Τι να επιλέξεις όταν γυμνάζεσαι;

Γράφει: Bizznews.gr



Αν έχεις επιλέξεις να πίνεις ρόφημα με πρωτεΐνη πριν ή μετά την προπόνησή σου, τότε οι παρακάτω πληροφορίες θα σε βοηθήσουν.


Στην κατηγορία της ζωικής πρωτεΐνης βρίσκεις κυρίως πρωτεΐνες από γάλα.

Ο ορός γάλακτος πέπτεται και απορροφάται πολύ γρήγορα από το σώμα. Είναι, λοιπόν, εξαιρετική πρωτεΐνη για πριν και μετά την προπόνηση, όταν είναι σημαντικό να προσφέρεις στους μυς σου άφθονα αμινοξέα.

Η καζεΐνη, μια άλλη πρωτεΐνη γάλακτος, έχει μεγαλύτερο χρόνο πέψης. Οι πρωτεΐνες αργής πέψης είναι εξαιρετικές για συμπλήρωμα ανάμεσα στα γεύματα και πριν κοιμηθείς για να προλάβεις τη φθορά των μυϊκών ινών.

Στις φυτικές μορφές πρωτεΐνης ανήκει η σόγια, μια εύπεπτη πρωτεΐνη, που διαθέτει τα 9 βασικά αμινοξέα. Είναι καλή για πριν και μετά την άσκηση.

Η σκόνη αρακά είναι επίσης εύπεπτη και έχει γίνει αγαπημένο trend των vegans.

Η σκόνη από καστανό ρύζι περιέχει πολλές φυτικές ίνες, έτσι η πέψη της είναι λίγο πιο αργή από την πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Θεωρείται υποαλλεργική και κατάλληλη για άτομα με αλλεργίες σε γαλακτοκομικά, σόγια και γλουτένη.

Διάβασε επίση: Γεύματα πρωτεΐνης (και όχι μόνο) των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος (συνταγές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό!)

πηγή