LIVING

Γλυκές vegan τρούφες παντζαριού με καρύδα χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς ψήσιμο

Γράφει: Bizznews.gr

Υλικά για 16 μερίδες:

  • ½ κούπα τρίμμα (ή νιφάδες) καρύδας
  • ½ κούπα δημητριακά πρωινού χωρίς ζάχαρη
  • 2 μικρά παντζάρια
  • 2/3 κούπας (ή 14 μικροί) αποξηραμένοι χουρμάδες
  • 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας

Εκτέλεση:

Βάζουμε τους χουρμούδες σε ένα μπολ με βραστό νερό και τους αφήνουμε για 20 λεπτά να μουλιάσουν. Σε πολυκοπτικό μηχανημα χτυπάμε την καρύδα και τα δημητριακά.

Ξεφλουδίζουμε τα παντζάρια, τα πλένουμε καλά και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια. Αφαιρούμε το κουκούτσι από τους χουρμάδες και τους προσθέτουμε μαζί με τα παντζάρια στο πολυκοπτικό μηχάνημα. Ρίχνουμε και το εκχύλισμα βανίλιας και χτυπάμε μέχρι να πάρουμε ένα ομοίομορφο μείγμα.


Πλάθουμε με τα χέρια μας 16 ομοιόμορφα μπαλάκια και τα περνάμε από ένα μπολ με τρίμμα καρύδας. Τοποθετούμε στο ψυγείο για λίγη ώρα ή καταναλώνουμε απευθείας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 21 τροφές με πρωτεΐνη χωρίς λιπαρά που θα σε χορτάσουν και θα βοηθήσουν το αδυνάτισμα

Διατροφικές πληροφορίες ανά τρούφα

Ενέργεια: 32 kcal / Υδατάνθρακες: 8 γρ. / Πρωτεΐνη: 0.2 γρ. / Λιπαρά: 0.2 γρ. / Κορεσμένα Λιπαρά: 0 γρ. / Φυτικές Ίνες: 0.3 γρ.

Από το Μάνο Δημητρούλη, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Master αθλητικής διατροφής (www.dietstories.gr)


πηγή