LIVING

Έχεις ακμή μετά την εφηβεία; Ποιες τροφές θα αλλάξουν το δέρμα σου

Γράφει: Bizznews.gr

Ακμή και μετά την εφηβεία;

Από την Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία,   nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com


Στην ακμή μετά την εφηβεία βλέπεις:

Σπυράκια, κόκκινα ή με λευκό «κεφαλάκι» σε συνδυασμό με λιπαρότητα του δέρματος, κυρίως στο μέτωπο, στη μύτη και στο πιγούνι.

Η αιτία για την ακμή ενηλίκων:

Παρά το δημοφιλή μύθο, η ακμή ενηλίκων δε σχετίζεται άμεσα με τη διατροφή μας. Ωστόσο, κάποιες τροφές συμβάλλουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων (ή, το ανάποδο, προκαλούν εξάρσεις). Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition βρέθηκε θετικός συσχετισμός ανάμεσα στη δίαιτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και τη βελτίωση της ακμής.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτές είναι οι 14 καλύτερες τροφές κατά της ακμής

 Η αντιμετώπιση για την ακμή ενηλίκων

  • Τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη είναι τα ζυμαρικά al dente, η βρόμη, το μούσλι και φρούτα εποχής, όπως μήλο και αχλάδι, και συστήνεται να τρως από μία μερίδα σε κάθε γεύμα.
  • Επιπλέον, άρχισε να παρατηρείς τυχόν σχέση των γαλακτοκομικών με την ακμή, καθώς σε κάποιους ανθρώπους προκαλούν έξαρση και επιδεινώνουν δερματικά προβλήματα, όπως η ροδόχρους ακμή ή το έκζεμα.
  • Για να καταπολεμήσεις την ακμή, θα πρέπει να προσλαμβάνεις επαρκείς ποσότητες βιταμίνης Ε, Α και ψευδαργύρου. Άφθονη βιταμίνη Α περιέχουν το kale, το σπανάκι, το συκώτι, η γλυκοπατάτα, το βερίκοκο, το καρότο, το μπρόκολο και το αβγό.
  • Για ψευδάργυρο πρόσθεσε στη διατροφή σου μοσχάρι, ρεβίθια, αρνί, γιαούρτι, κάσιους, πασατέμπο, κοτόπουλο, μανιτάρια και σπανάκι, ενώ για μια καλή δόση βιταμίνης Ε φρόντισε να τρως τακτικά ηλιόσπορους, πατάτα, αβοκάντο και αμύγδαλα.


πηγή